Custom Search

Kamis, 21 Juli 2011

Should I die?

Hurry ends this misery, this inner cry endlessly
This misery passed quickly, the mind is no longer strong

This inner scream, I could no longer
This inner howl in pain, I could no longer

Should I die? To stop this suffering?
Life must keep running, where the temptation would come over to

Hurry ends this sadness, this inner cry in the liver
Sadness is quickly passed, this inner torment always


The heart of this screaming, I could no longer
This inner wail moan hobbled, should I die?

Should I drown, and die? To stop this pain?
Life taught me to survive, I will try my best to stay afloat


TRANSLATE TO INDONESIA

Kesengsaraan ini cepatlah berakhir, batin ini menangis tak henti
Kesengsaraan ini cepatlah berlalu, batin ini tak kuat lagi

Batin ini menjerit, aku tak kuat lagi
Batin ini meraung kesakitan, aku tak sanggup lagi

Haruskah aku mati ? Untuk menghentikan penderitaan ini ?
Hidup haruslah tetap berjalan, dimana cobaan pasti datang menghampiri

Kesedihan ini cepatlah berakhir, batin ini menangis dalam hati
Kesedihan ini cepatlah berlalu, batin ini tersiksa selalu

Hati ini menjerit, aku tak kuat lagi
Batin ini meraung merintih tertatih-tatih, haruskah aku mati ?

Haruskah aku tenggelam, lalu mati ? Untuk hentikan rasa sakit ini ?
Hidup mengajarkan aku untuk tetap bertahan, semampuku aku akan mencoba untuk tetap bertahan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar